AKTUALITY:

Rady pro rodiče:

Již realizováno:

Ve čtvrtek 25. května od 8:00 hod. - společné fotografování tříd s učitelkami, prosíme přiveďte děti již ráno oblečené na fotografování.

Odpolední opékání 26. 4. 2017 zrušeno, kvůli nepříznivému počasí. (Děti si užijí čarodějnický rej v dopoledních hodinách a hasičské auto bude k vidění od 10:00 u velké školní zahrady).

Vážení rodiče,

nově jsme pro Vás založili stránku na youtube,

kde již nyní můžete zhlédnout několik videí

z Usměvavého lyžování v Krkonoších.

Děkujeme

www.youtube.com/channel/UCjcycMiW6ZbKEdXmvjpPLZQ

Vážení rodiče, náramky jsou již vyprodané a bohužel již nejdou přiobjednat, moc děkujeme za tak velký zájem a zároveň se omlouváme za nedostatek náramků.

Zahájení rozšiřujích aktivit (druhé skupiny) 21., 22. a 23. 2.

V týdnu od 13. - 17. 2. (jarní prázdniny) zrušeny rozšiřující aktivity.

Ve středu 25. 1. se ruší pro nemoc pohybové aktivity. Děkujeme za pochopení.

Ve středu 23. 11. je divadelní představení v divadle Drak zrušeno. Děkujeme za pochopení.

Ve čtvrtek 2. června - záverečné ,,Tvoření s keramickou hlínou".

V úterý 31. května - závěrečná hodina ,,Hrátky s flétnou".

V týdnech od 16. - 20. a 23. - 27. května se ruší všechny zájmové aktivity.

V úterý 29. března nebudou ,,Hrátky s flétnou".

V úterý 15. března nebudou ,,Hrátky s flétnou".

POZOR!!! do Filharmonie jedou také JEŽEČCI!!!

Ve čtvrtek 10. března nebude ,,Keramické tvoření".

ZÁPIS DO MŠ PRO ŠKOLNÍ ROK 2015/2016
se uskuteční pro obě školky v ředitelně v MŠ Třebechovická
v PÁTEK 17. dubna od 10:00 - 17:00 a v SOBOTU 18. dubna od 9:00 - 12:00.

S sebou si, prosím, přineste:
  • Vyplněnou přihlášku k předškolnímu vzdělávání s potvrzením od lékaře
  • Doklad totožnosti zákonného zástupce
  • Očkovací průkaz dítěte
  • Rodný list dítěte

Škola v přírodě 3.11.-7.11.2014

První den pondělí 3. 11.

Mílí rodiče,

po malém nedorozumění, které se stává jednou za 10 let, jsme nastoupili do správného autobusu - směr Pec pod Sněžkou.

Cesta byla fajn, nikdo neblinkal a za Hradcem již nikdo neplakal. Po ubytování se na pokojích jsme byli mile překvapeni, jak krásné místo nás čeká pro podzimní školku v přírodě.

V hotelu Nebozízek jsou krásné pokoje s vlastní koupelnou. V jídelně jsme se všichni přivítali, seznámili jsme se a hurá ven.....

Venku jsme zjistili, že nejsme v Hradci - všude samý kopec, ale o to větší legrace. K obědu jsme měli zeleninovou polévku a svíčkovou s knedlíkem. :)

Po krátkém odpočinku na svých pokojíčkách jsme plnili první úkol - pojmenovat svůj pokoj a nakreslit obrázek lesních zvířat. Po svačině jsme dostali důležitou zprávu, kterou nám přinesla

sojka od samotného vládce Krkonoš - Krakonoše. Podlý Trautenberk přelstil Krakonoše a vzal mu jeho oblíbené věci, proto nás Krakonoš poprosil, abychom mu pomohli věci najít.

Není to jednoduchý úkol, naštěstí nám sojka propůjčila Krkonošskou knihu pohádek. Příběh z knihy nás navedl na cestu plnou nástrah a díky tomu jsme dnes po setmění získali krakonošův kabát, který byl ukryt v lese.

Krakonošovi jsme kabát vrátili a šli na večeři - dlouhé špagety s výbornou omáčkou nám daly zabrat. - viz. foto.

Po večeři a večerní hygieně jsme si zazpívali Krkonošskou píseň, která nás bude celý týden provázet dalším dobrodružstvím.

Shlédli jsme Krkonošskou pohádku, zachumlali se do peřin a hned jsme všichni spinkali.

Dost dobrou...

Foto: zde

Druhý den úterý 4. 11. 2014

Tou cestou, tím směrem....

Tak to máme za sebou... :)

Hned po snídani v hotelovém stylu jsme se připravili na celodenní výlet - viz. mapa.

Během snídaně pan zdravotník oznámkoval (1-5) pořádek ve ,,zvířecích norách" a než stačil

Krakonoš rozfoukat ranní mlhu, tak na nás čekal v Peci pod Sněžkou turistický vláček, který nás

vyvezl na Kolínskou boudu - tam započal START našeho výletu - viz. mapa.

Podle Krakonošovy zprávy jsme věděli, že dnes máme hledat kloubouk, který mu ukradl Trautenberk.

Krakonoš nás vedl po zelené a červené turistické značce.

Minuli jsme boudy Kolínskou, Pražskou, Lesní, Lyžařskou a Výrovku (toto jsou děti po 12 km hřebenové túře).

Na Výrovce děti dojedly své obědové balíčky (palačinky s marmeládou, rohlíky s pomazánkou, mandarinky, sušenky, bonbónky).

Odtud z kopce dolů až k našemu holelu Nebozízek.

Úspěšně jsme zachránili Krakonošův kloubouk a poté honem do sprch a rovnou do pyžámek.

K večeři byla podávána sekaná s bramborovou kaší a zeleninovou oblohou (sám Krakonoš nám ji dodal ze své zahrádky).

Jako odměna po celodenním snažení (celkem jsme zdolali 20 km) nás čekala tříbarevná zmrzlina.

Během dne náš hotel navštívil pošťák a zanechal tu pro nás druhou várku pohledů, která nás před spinkáním moc potěšila.

Zkoukli jsme Krkonošskou pohádku a huráááááááááááá do hajan. Hotel ztichl během pěti minut. :)

Krásné sny a dost dobrou...

Foto: třeba tady :)

Třetí den středa 5. 11. 2014

Odpočinkový den...

Krakonoš nás zahrnul svou přízní a opět jsme se probudili do slunečného dne. Dnešní bodování pokojíčků bylo o malinko horší - chaos v kufrech se zvětšuje. Po vydatné snídani jsme šli prozkoumat místní dětská hřiště. Na hřišti se nám tak líbilo, že čas do oběda nám uplynul jako voda.

K obědu jsme se poprali s Krkonošskými kynutými knedlíky s borůvkami - viz. foto.

Polední klid rozřízla námi všemi velmi oblíbená písnička ,,Náš auťák" - video zde. Odpoledne k nám přiletěla sojka s velmi důležitou zprávou, že všechna zvířátka z Krkonošského lesa Trautenberk vyhnal a našim úkolem bylo zvířátka vrátit zpět na své území.

Rozdělili jsme se na skupinu A a na skupinu B. Obě skupiny si navzájem připravily úkoly - stopovanou. Cestou jsme splnili spoustu Krakonošových úkolů k záchraně zvířátek. Úkoly nebyly zrovna jednoduché a den se velmi rychle proměnil ve tmu. Poslední úkoly nás přivedly na kraj lesa, kde jsme zahlédli světýlko od našeho hotelu a připadali jsme si jako v pohádce o Perníkové chaloupce. Ta naše měla ale dobrý konec, protože na nás čekalo výborné maso na houbách s rýží.

Po večeři to přišlo....

Návštěva nejvrchnějšího hajného hradeckého revíru s Kubou a Ančetem (pan ředitel a paní učitelky Evička a Ivetka) nás příjemně překvapila.

Odměnou za zachráněná zvířátka nám pán z KRNAPu půjčil naučné dřevěné desky s obrázky zvířátek, rostlin a stromů - kde jsme si procvičovali jejich názvy. Po večerním zpěvu a přečtení pohledů nás čekala Krkonošská pohádka, zubní kartáček, polštářek a dečka.

A dost dobrou...

Podobenky: zde

Čtvrtý den čtvrtek 6. 11. 2014

Hledání Krakonošova pokladu...

Pokojíček Medvídků, který postupně otřásl celým hotelem, nás vzbudil do předposledního dne. Po snídani jsme vyrazili na procházku kolem Zeleného potoka, abychom se podívali, kde jsme včera večer za tmy plnili úkoly. První zastávka byla u Liščího vodopádu, kde jsme spořádali pytel jablíček a mrkviček. Samy děti objevily lesní skluzavku na skalách mezi stromy. Bez společné fotografie u vodopádu jsme odejít nemohli.

Příznivé dopolední počasí bylo jak stvořené na koupel v horském potoce - odvážil se jak jinak jen pan zdravotník Michal. Řada dětí už si chtěla sundávat i bundu a jít se také otužovat. - viz. foto.

Cesta vedla přes polomy a prudkou stráň, až jsme došli do Hotelu Nebozízek. Cestou nám dost vyhládlo a tak zeleninová polévka a šunkafleky zmizely raz dva. Polední odpočinek ukončil ,,Náš auťák" - známý signál, který nás svolal k domácímu jogurtu s čerstvým ananasem.

Po svačince nám sojka předala vzkaz od Krakonoše, že děkuje za pomoc při hledání ukradených věcí a za záchranu lesních zvířátek. Za odměnu nám vládce hor odemkne kouzelnou skálu, kde na nás čeká zasloužený poklad. Návod jak na to, jsme viděli v příběhu Krkonošské pohádky, kterou jsme zhlédli před odchodem. Venku po krátkém nácviku zaklínadla se každý samostatně vydal cestou ke kouzelné skále. Na cestu nám svítily krakonošovy světlušky. U skály jsme společně řekli kouzelnou formuli - ,,Horo, horo, otevři se pro člověka poctivého a vydej mu něco málo z bohatství svého" - skála se otevřela a vydala nám svůj poklad.

Po příchodu na nás čekal v hotelu pán v zeleném. Byl to strážce Krkonošského národního parku, který nám povídal o své práci a o tom, jak to funguje v Krkonoších. Děti ukázaly, že o se o přírodě toho naučily hodně a za odměnu dostaly od strážce milou pozornost. Na oplátku mu děti zazpívaly píseň o Krakonošovi, která ho velmi nadchla - video zde. Před večeří jsme si prohlédli a přečetli poslední pohledy z ,,roviny".

K poslední večeři v hotelovém stylu nás mile překvapil čerstvý losos s bramborami a zeleninovou oblohou. Všechny děti snědly lososa a za to je čekala sladká tečka na závěr, v podobě tříbarevné zmrzliny od pana kuchaře Františka a slavnostního přípitku od paní majitelky hotelu Helenky.

Na konec čekal Helenku a Františka velký potlesk od dětí za celotýdenní péči o nás. :) Po večeři jsme se šli vysprchovat, vyčistit zuby a naposledy hurá do krkonošských peřin.

Zítra už se na Vás móóóóóóóóc těšíme na vlakovém nádraží Slezské předměstí mezi 15:30 - 16:00 hod.

A móóóóóóc fotek ze čtvrtka: zde

Pátek bude: tady

Krakonoš se s námi před odjezdem velkolepě rozloučil. Poděkoval nám za pomoc (zanechal pochvaly a diplomy) a příště se na nás bude opět těšit v Krkonoších NA SHLEDANOU:)- video zde.

Pozor změna - Schůzka rodičů nově přijatých dětí do MŠ Slatina se přesouvá na pondělí 30. 6. 2014

SCHŮZKA RODIČŮ NOVĚ PŘIJATÝCH DĚTÍ
DO MŠ SLATINA

Pro nově přijaté děti do Slatina se uskuteční schůzka rodičů

28. 8. 2013 v Slatina od 15,30 hodin.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!!
Z DŮVODU VYDATNÝCH DEŠŤŮ A
POVODŇOVÉ KALAMITY
SE RUŠÍ ŠKOLA V PŘÍRODĚ.
NÁHRADNÍ TERMÍN JE 24. - 28. 6. 2013

Poslední hodina hry na zobcovou flétnu