Školy v přírodě

Obrázek k aktualitě Škola v přírodě Milíře 2022 – 4. den :-) :-) :-) :-)

Škola v přírodě Milíře 2022 – 4. den 🙂 🙂 🙂 🙂

HOOOJ všem pod horou!! Přátelíčkové, to, co jsme dnes zažili a prožili a viděli, mnozí z Vás můžou nám jen závidět 🙂 Pážecí grupa si dnes opět přispala....noční běsy neproběhly, ranní kuropění hluchouše lesního jsme zase prospali a tak se dnes vstávalo v poklidu....no v poklidu 🙂 Klid je totiž velmi relativní pojem v podání některých jedinců neunavitelného druhu :-)) Dnes poprvé jsme u snídaně již seděli připraveni...
[ Pokračovat ve čtení ]

Obrázek k aktualitě Škola v přírodě Milíře 2022 – 3. den :-) :-) :-)

Škola v přírodě Milíře 2022 – 3. den 🙂 🙂 🙂

Hola hej všem v údolí 🙂 Den uplynul a je čas na sčítání....a to doslova 🙂 Začalo to velmi odvážně....ticho hradních chodeb bylo narušeno již v 03:15(nehledejte shodu se stejnojmenným hororem, byť to tak opravdu znělo), nikomu se přesto z vyhřátých pelíšků moc nechtělo....Pážata však pověstný ranní hlad přesto donutil se připravit, odhygienovat a svým šmejděníčkem šmejděním napříč pokoji přimět vstát i pana...
[ Pokračovat ve čtení ]

Obrázek k aktualitě Škola v přírodě Milíře 2022 – 2. den :-) :-)

Škola v přírodě Milíře 2022 – 2. den 🙂 🙂

HoLaHéJ dolů do podhradí 🙂 Dnes to byl opravdu výživný den!! Ještě než stačil kohout od hlušců (čti tetřev hlušec) zablekotat svou ranní písničku, ozývali se z různých částí milířského hradu podivné šeptavé zvuky.  Nebylo ani šest na orloji a milé dámy a pánové ve svých postýlkách(občas už i v cizích) byli jako na jehlách(na hrášcích, fazolích a jiných různých kulaťoulinkatějších maličkostech, které...
[ Pokračovat ve čtení ]

Obrázek k aktualitě Škola v přírodě Milíře 2022 – 1. den :-)

Škola v přírodě Milíře 2022 – 1. den 🙂

AHOJ všem pozemšťanům dolů do nížin pod horou, zdravíme všechny z výšin Krakonošova království Krkonoše zvouce... Po odjezdu plechovou bedýnkou, po shlédnutí celuloidového filmu s pohádkou, dorazila naše výprava do cíle u pošty ve štatlu zvaného Pec pod Sněžkou. Družina princezen a princů již potřebovala notně (naštěstí jen) na malou a tak byl nejvyšší čas vypraviti se po stezce stoupavé na Hrad, jenž nazýván...
[ Pokračovat ve čtení ]

Hola hola z hor do podhůří holoto!!! Tak dnes naposledy….. Končí vojny, končí hradní a zámecké radovánky a šeď padne v záda nadcházejícím dnům…. Avšak život v pážecích komnatách neutuchá ani dnes, kdy teplotní slunobití kradlo stínu chlad a příboje bazénohrátek přímo lákali ku plavčíkování…. Ranní troubení budíčku na kohoutí polnici neprobudilo ani ty nejčasnější ranní ptáčata, a tak mohla vrchnost dnes...

Hej hola chásko rukodělného lidu! Kohoutí křik vyhání myši na pole, jezevce do nor a jeleny do útrob lesních skrýší. Naše pážata však dnes ráno nechává klidnými…. Unaveni včerejším tažením na Kótu 1602 v lůnech svých pelíšků nechce se nechati utéci sen, ve kterém doznívá rozehraná bitva o srdce kněžen a knížat… Avšak i přes všechna nechtění byla pážata chca nechca paprsky ranního žluťáska (čti: slunce :-))...

Velevážená holoto pod horou se skrývajíc! Na vědomost se dává, že druhého dne za úsvitu bylas probuzena smetánka náhorního trůnstva již o půl sedmé ranního kuropění. Poněvadž jest to hodina brzká, bylo jasno, že se chystá veliké tažení. Drobná hubí hygiena, oplach očních bulviček a příprava výstroje nám ukončila postelové poflakování a zahnala k ranní kávě, kakaobobovému mléku (čti: kakau :-)) či indickému Thé....
[ Pokračovat ve čtení ]

Drazí pozůstavší 🙂 slyšte náš report z krajin lesů a luk, kde člověka nepotkavše, Trautenberka a sojku hledavše. Po odjezdu s mávaním jsme za sebou beton a asfalt zanechali a po filmové vsuvce v autobuse zdárně jsme dorazili do Velké Úpy na autobusové nádražíčko. Přeložena bagáž do vozíku, voda do lahví dobita a „Vpřed!!“ zaveleno jest k tažení na 1,5km dlouhou cestu k Boudě Tonička. Cesta byla suchá, místy mokrá :-),...

Krásný čtvrteční večer tatínkové, maminky, kamarádi. Dnes bylo poprvé opravu klidné ráno. Po včerejším celodenním výletě skoro všechny děti spaly až do 7:30 hod. Dokonce i paní Irenka musela po osmé hodině jít některé spáče budit. Po snídani jsme se pustili do výšlapu na náš oblíbený kopec k chatě Jana. Všechny děti kopec naposledy zdárně zdolaly, bez řečí a plní sil. U Jany se děti posilnily jablíčkem a natrhaly si...

Hlásíme se z hor již potřetí. Ráno nás znovu přivítala šedivá obloha, ale to nás nezastrašilo od toho, aby jsme se vydali na plánovaný celodenní výlet. Po snídani si děti přichystaly batůžky, raději i s pláštěnkami a mohli jsme vyrazit. Dnes jsme zvolili mírnější cestu, aby děti všechno zdárně zvládly. Pěškobusem jsme po chodníku dorazili až do Pece pod Sněžkou, cestou jsme viděli spoustu zajímavých věcí. V areálu...
[ Pokračovat ve čtení ]

Dobrý večer maminky, tatínkové, kamarádi. Hlášení číslo 2. Dnes jsme se vzbudili do chladného, šedivého rána. To nám však nebránilo běhat po celé chatě a budit ostatní. Velitelský čas 8:00 hlásí snídani, připravené čerstvé houstičky, každý si dle libosti může nabídnout housku s borůvkovou domácí marmeládou, se šunkou, paštikou nebo plátkovým sýrem.  Protože počasí není příliš příznivé, zůstáváme...